luni, septembrie 21, 2009

Introducere

Ma numesc Alexandra si sunt studenta in anul 3 la Facultatea de Medicina si Farmacie, in orasul meu natal, Galati. Cu trecerea anilor am inceput sa ma lovesc de probleme si nedreptati la fel ca toata lumea si mi-am dat seama ca daca nu as avea speranta ca lucrurile s-ar rezolva, totul ar fi in zadar. Nu am fost cu adevarat optimista niciodata, insa realizez ca aceasta este singura sansa sa razbatem in aceasta lume. De aceea am creat acest blog, cu aceasta tema, pentru a ma convinge pe mine si pe cei ce vor citi postarile mele ,ca aceasta calitate (optimismul) ne poate face viata mai frumoasa. Poate ca rozul din fundal vi se pare pueril, dar am vrut sa binedispun prin culoare, sa aduc jovialitate. Rozul semnifica prietenie, dragoste si tinerete, sentimente de care avem nevoie mereu. Poate va intrebati de ce "optimismul" si nu "optimism". Am articulat acest cuvant tocmai pentru ai da mai multa importanta, pentru a sugera atitudinea pe care trebuie sa o avem fiecare si nu doar substantivul ca parte de vorbire. As vrea ca acest blog sa fie un fel de jurnal online in care voi posta diferite intamplari din viata mea sau a altora, mai fericite sau mai triste dar promit sa gasesc de fiecare data si partea frumoasa a lucrurilor, facandu-mi din asta un obicei.
O zi buna tuturor si astept cu interes parerile dumneavoastra!

Niciun comentariu: