miercuri, septembrie 23, 2009

Tradare sau doar anatomie?

De curand am inceput sa citesc o carte cu un subiect deloc pacut pentru femei ,scrisa de 2 autori straini care spre surprinderea mea, sunt barbati. De ce spun, spre surprinderea mea? Pentru ca subiectul este “minciunile barbatilor si fanteziile acestora permanente”. In aceasta carte explica destul de clar ca aceste atitudini, sunt inevitabile si sunt datorate anatomiei acestor specii venite de pe Marte ,numite barbati. In anumite situatii,deloc decente, sangele din creier coboara,conform legii gravitatiei, destul de jos,astfel ca “unitatea de control” a barbatilor se intuneca pur si simplu, iar puterea de concentrare si control scade considerabil. Aceasta teorie sugereaza ca orice barbat va trada daca are ocazia si daca sanatatea lui nu va avea de suferit. Mi-as dori ca tot ce am citit sa nu fie adevarat, insa, uitandu-ma in jur, imi dau seama ca lucrurile stau cu adevarat asa, mai ales intr-o societate care incurajeaza aceste actiuni imorale. Am vorbit despre tradarea in sine, actul real, dar fanteziile neincetate ale barbatilor, unde le-am putea incadra? Tradare sau doar anatomie? Se spune ca e natura barbatului sa ravneasca la senzatii tari si la diversitate. Bineinteles, si femeile au fantezii dar de regula , din ele fac parte partenerii lor , pe cand barbatii viseaza la oricine altcineva in afara celei de langa ei. In 90% dintre cazuri barbatii isi iubesc partenera ,de aceea pastreaza aceste trairi in mintea lor, formandu-si o lume interioara ferita de curiozitatea femeii.
Ganduri optimiste: Din fericire, ocaziile barbatilor de a fi infideli sunt direct proportionale cu varsta, mediul in care traiesc si nu in ultimul rand cu disponibilitatea femeilor. De asemenea, cred cu tarie ca unii barbati pot refuza aceste ocazii mai ales daca au un IQ peste medie si un grad de cultura ridicat. Situatiile nefericite de acest gen se pot evita prin alegerea corecta a unui partener si respectul reciproc.

Niciun comentariu: